1398-01-14 15:54
632
0
62327
مدارس در آب، مدیر در خواب !

رئیس آموزش و پرورش آق قلا، خارج از کشور است/ چه کسی پاسخگوی دانش آموزان سرگردان و والدین نگران است

در حالی که 16 روز از وقوع سیل ناخوانده نوروزی استان گلستان و حضور سیلاب در شهرها و روستاهای مختلف آق قلا می گذرد و فقط 2 روز تا بازگشایی مدارس وجود دارد ولی شنیده های موثق از عدم حضور رئیس آموزش و پرورش آق قلا و حضورش در یک سفر خارجی حکایت دارد .

به گزارش گلستان ما، غرق شدن صدها مدرسه در سیلاب ناشی از سیل اخیر و حجم بالای آسیب و خسارت و گل و لای رسوب کرده در آنها، بسیاری از مدارس شهر و روستاهای آق قلا را غیر قابل استفاده کرده است .

خشک شدن، لایروبی، نظافت، بهسازی، ترمیم و تعمیر مدارس آسیب دیده شهرستان؛ تعیین تکلیف و سازماندهی برای ادامه تحصیل تعداد زیادی دانش آموز بعد از پایان تعطیلات نوروزی؛ کیف و کتاب و دفترهای به فنا رفته دانش آموزان در سیلاب و ...، مجموعه مسایل مهمی است که خواب را از چشمان هر مدیر متعهد و دلسوزی می رباید .

هزاران دانش آموز سرگردان و والدین نگران در شهر و روستاهای آق قلا نمی دانند که برای روز شنبه 17 فروردین چه باید بکنند ؟ کجا باید بروند ؟ و ...

در حالی که تعطیلات نوروزی همه دانش آموزان در این معرکه عجیب سیل و سیلاب به خاطره بدترین تعطیلات نوروزی تبدیل شده است، مدیر آموزش و پرورش با کدام خیال راحت و با کدام بهانه و در کدام کشور روزگار می گذراند !؟!

چه کسی و با چه مجوزی و با چه جرأتی به این مدیر در این وضعیت و شرایط بحرانی و خاص مرخصی داده است ؟ و آیا امروز پاسخگوی دانش آموزان و والدین آنها هستند ؟

هر روز باید بیش از پیش در وجود درایت و تدبیر در برخی از مدیران دولت تدبیر و امید شک کرد که در مقام مدیریت و مسئولیت های مهم این گونه رفتار می کنند !

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.